Zaferkotan’s Weblog

Just another WordPress.com weblog

Kenara Köşeye Atmak

leave a comment »

Bir fedakarlık durumuydu…
Benden istediği bir bardak su gibi …
bütün düşüncelerimi kenara köşeye atmak gibi…
ve bir gün kapıyı vurup gitti..

sancılar başladı
geceleri uyutmayan rüyalar ve yüzü…
odanın bütün ışıklarını kapattım ve pencereden hafif araladım hayatımı
gözlerimin önünde biten fidanlar gördüm
büyümeye yüz tutarken geceleri üzerinde nasıl bir nefretle basıldığını gördüm
ben öldüm
onu gördüm
ben bir daha öldüm
sen bendim
ama ben sende öldüm…

sen sendin
gözlerimde büyüdün ve öldün…

Kahretsin… beni sen giderken tam gittiğin yolun ortasında gömdüm…
ben
sen
ve
biz
yani
ikimiz
süresi belli olmayan
geri dönüşü anlamsız
zamanlaması yanlış
ama hiçbir zaman doğru olmayacak
bir yola girdik

bir kış akşamında o yollardan vazgeçtik…

Written by zaferkotan

Mart 24, 2008 8:15 am

Kategorilenmemiş kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

